Och så gick man med i MUF

Det moderata ungdomsförbundet alltså. Kanske förvånar vissa, då just moderater vs. sossar inte brukar vara ett diskussionsämne på min blogg. Den brukar mer handla om fred i världen, orättvisor och feminism. Men, idag var jag på en onsdagsfika med MUF, och det var jättetrevligt :)

Jag är definitivt blå och jag håller med om de åsikter jag vet att moderaterna har. Jag är bara lite nervös att de har någon konstig åsikt som jag inte vet om och som jag inte delar.... :bigeyes:

Men det här blir nog bra, och jag gillar ju att ha åsikter och diskutera, som alla vet.... ;)

PeAcE

Kommentarer
Postat av: jossan

men saken är ju den att man inte behöver hålla med om alla åsikter om alla frågor moderaterna bedriver bara för att man är medlem! :) man kan ju bilda lite egna uppfattningar också men när vi pratade med dig om vad du tycker i vissa frågor så lät det ju som att du höll med i de saker vi diskuterade och det är ju bra! :)

2011-09-21 @ 23:01:56
URL: http://jossansvensson.devote.se
Postat av: Erlendmaja

good site, need more information! Thank you

2011-11-29 @ 07:26:45
URL: http://erlendmaja.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0