Magnus Betnér igår!

Han var helt sjuk. Helt sjukt bra, fasen vad vi garvade :D Men, är det inte otroligt. Han har aldrig, aldrig, nämnt MJ i något av alla 2455764 klipp som jag har sett, och bara för att jag kom dit och satt i publiken så skämtar han om honom. Ha  ha  ha. Just det var inget kul, ni kan ju liksom gissa vad han sa om MJ... Men men, jag var bara sur på honom en liten stund, sedan kunde jag inte vara det längre. Han är för rolig. Och jag vet ju att han bara säger sånt för att folk ska bli förbannade, och det lyckades han ju med ;) Controversy kallas det.  Och jag garvar ju åt saker som andra kan tycka är känsliga, och då får ju jag tåla att han skämtar om Michael :P


:D (Fotograf: Mats Bäcker)

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0