Sådär ja!

Jag är stolt över mig själv. Det ska göras en musikvideo till MJ's nya låt Behind the mask från albumet Michael, och den ska bestå av klipp ifrån fansen. :D Givetvis ville jag vara med, så jag spelade in en video där jag körde lite freestyle (dans alltså). Men, sen skulle jag klippa filmen då den var för lång. Men då blev det massa krångel med filformatet och sånt, så jag visste inte hur jag skulle göra. :bigeyes:

Men, idag gott folk, fick jag en uppenbarelse! Man kan klippa videon i kameran!! :O :D Och det funkade!! Wow alltså.... :) Så nu har jag bidragit till videon, nu väntar vi med spänning på hur den blir. Det är förstås inte så stor chans att mitt bidrag kommer med, men man kan ju alltid hoppas :)

Här är sidan som man skickar in sitt bidrag till: http://behindthemask.michaeljackson.com




Peace

Kommentarer
Postat av: JacksonFreak

Lycka till! :) <3

2011-05-02 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0