www.krull.se

Idag har jag permanentat mej, hade redan lockigt men det hade blivit sådan utväxt så nu har det blivit hellockigt igen :P Jag tog mindre spolar denna gång, och nu har jag i det närmaste afro.


Fast ne, inte riktigt, men jag börjar sakta men säkert gilla det =) Först när ja såg mig i frisörspegeln fick jag en chock, och lite ångest, men nu börjar jag gilla det. Om ett par dagar har jag vant mig, då blir det en bild, icke idag kära vänner.



Slänger in den här videon. Många har kanske sett den, men den blir aldrig gammal! ;D
Jag garvar varje gång.

Vad trött jag är! Ska nog sova snart (aa eller hur, du brukar ju alltid gå o lägga dej så tidigt amanda *host*)


Peace

Kommentarer
Postat av: Sonia

humor ;D <3

2011-01-03 @ 22:05:08
URL: http://soniajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0