Pics at Visualiseringscenter C

Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma ett tag, men nu bloggar jag! ;) Som ni kanske förstod på mina tidigare inlägg insåg jag precis hur man skulle göra för att mobilblogga, och inläggen blev varken långa eller bra, haha =D Men ni blev i allafall uppdaterade! Här kommer bilder från idag!


Inne där de visar sån där 3D-film på centret. Sofia och jag + Dittes hand ;)
Asså WOW, det var verkligen supercoolt att sitta där!

Kvalitén blev inte så bra därinne haha =) Men det vart en gullig bild ändå :)

Den här vart jag ändå lite nöjd med :D



Peace


Kommentarer
Postat av: Nathalie

vad roligt att du var med och tävlade:D Valde tre vinnare idag och dem är nu uppe på bloggen! Nästa dagens blogg blir imorgon, så du kan inte anmäla dig nu idag:)



Ha en fin kväll!

2011-01-20 @ 18:57:41
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0