Justin Bieber


WORD, Justin! :)

Jag bara måste ta upp det här med Justin Bieber. Jag är inget fan, men jag respekterar honom, han är absolut duktig på det han gör!! Han har en bra sångröst och han är ganska good-looking också, och han är en gullig kille. What's up with the hating, people? Varför hatar alla honom så mycket? Man måste inte älska folk, men man måste inte trycka ner folk heller. Gläds med honom istället! Bara för att han är känd så tål inte han heller att höra vad som helst om sig själv. Tänk er själva, om någon gick och sa massa elaka saker om er, förr eller senare skulle ni ju bli ledsna och ta åt er av det som sas. Så låt killen vara ifred, låt honom göra sin musik, för han har talang!

Bra, då fick jag det sagt också.


Peace

Kommentarer
Postat av: josse:)

I totaly agree!!! :)<33

2011-01-20 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0