Helvetes morgon

Mina vänner, årets första skitmorgon har kommit.
- Det började med att min bror retade MJ, och därmed också mej.
När jag väl kommer till skolan efter att ha kämpat mej igenom illamående och trötthet, så stirrar folk på mig i korridoren. Man kunde tro att de aldrig sett mig förr. Sedan frågar jag mina vänner var de är, och alla är hemma.
- Det visar sig att vi har sovmorgon! Ingen sa något till mig. Tydligen hade de sagt det innan jullovet, men vem fan kommer ihåg det? Då lämnar jag skolan och ställer kurs till närmsta kompis, Sonia.
- Precis när några killar ifrån min årskurs kommer så drattar jag på ändan. Faller handlöst på den jävla isen. Reser mig upp fort som fan och fortsätter som inget.
Nu sitter jag hos Sonia, och min klagan är slut.

Peace

Kommentarer
Postat av: ModelBea

Dagens blogg är uppe! Se ifall det blev du, annars är det en ny chans uppe idag!



Ha en fortsatt trevlig tisdag

Kramar Bea

2011-01-11 @ 10:41:08
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0