Här sitter man o käkar toffifee...

Det är fasen bland det godaste godiset asså! Idag har jag inget som är intressant att säga, så jag tar ett till sånt där inlägg:


Dag 02 - Dina föräldrar

Jaha, mina föräldrar alltså. Min mamma heter Carin och är 41 år. Hon och jag kommer för det mesta bra överens och även när vi inte gör det, så glömmer vi bort det efter ett tag, hehe. Jag och mamma har väldigt roligt ihop, och vi har lite samma humor. Jag kan verkligen vara mej själv med henne, och jag har en viss känsla av att jag pratar mycket mer när jag är med mamma än med någon annan :P Jag älskar henne, såklart ;)<3

Min pappa heter Micke och är 43 år. Han är väldigt snäll och vi bråkar nästan aldrig. Pappa är väldigt teknisk, så det är honom jag ropar på när datorn går sönder eller när dvd:n inte funkar, haha. Han är också väldigt duktig på att spela gitarr (och typ alla intrument) och han har lärt mig en del, det är jag väldigt glad och tacksam för! Jag och min pappa förstår varandra väldigt bra, och jag älskar honom oxå såklart! <3

Vänta nu, jag insåg en sak idag.




Det är fan ganska likt, håret alltså! Kanske låter väldigt bitchigt att jämföra sitt hår med MJ's tjejs hår i The Way You Make Me Feel-videon, men ändå, erkänn att det är liite likt? ;) Jag insåg inte det förrän idag xd coolt :O


Peace

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig oxå, vad fint du skrivit! <3

2011-01-05 @ 23:29:05
Postat av: Anonym

du borde färga den mörka färgen som på bilden, du skulle passa jätte brai det :D

2011-01-06 @ 22:02:22
Postat av: jacksonfreak

Ditt hår blev verkligen jättelikt! :D :)

2011-01-08 @ 12:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0