Det suger att va sjuk

Fast när jag såg mina kommentarer jag hade fått, strunta jag i det. Sprang upp ur sängen satte på stereon och börja dansa (party för mej själv)

Så vad jag försöker säga är att tack för kommentarerna, JAG BLIR JÄTTEGLAD!! :D


Kom hem ifrån min kusin för ett tag sen. Vi campade i vardagsrummet. Låter ju normalt ja. Vi byggde en koja och sov där, i brist på andra äventyr liksom.




Me and Josefine :)<3 Jag tycker bilden är fett cool, är det någon annan som någon gång har campat i vardagsrummet?


Jag har bestämt mej nu, to start with the man in the mirror!

Jag ska bli fadder i Plan eller ActionAid, jag kan bara icke bestämma riktigt. Man kan oxå bli Girlfriend och stödja utsatta kvinnor och flickor i världen. Gör det!

www.plansverige.org eller www.actionaid.se


Slänger in en bild på the man:


*amanda svimmar* <3


Peace


Kommentarer
Postat av: ModelBea

Vinnarna från dagens bloggar är uppe!

Hade du inte turen med dig kanske du har det idag :) !



Kram Bea

2011-01-09 @ 14:29:20
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0