Gårdagskvällen in picture motion


Två kusiner som absolut icke vill vara med på kort, hej hej :D


Lite gladare :)


Jag och min kusin, och min farmors hund, som av någon underlig anledning behövde barnvakt (eller ja hundvakt, då) Den har stora problem med att vara still.


Idag då, ingen bild att bjussa på tyvärr. Men jag o min friend Sofia shoppade/fikade på maxi och hade sedan filmmys med solsidan och big brother, haha.

MEN (sorry Tony Irving, där härmade jag dej!)

Imorrn är jag inte hemma, ska på ett dans-event, så jag skriver inte förrän på tisdag :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dagens länkar finns nu uppe på bloggen:D Om det inte blev du, har du en ny chans att anmäla dig<3

direkt länk:

http://liborius.blogg.se/2011/february/dagens-lank-tavling-10.html#comment



jag hade en jättebra söndag jag med:D

2011-02-21 @ 08:32:36
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0