Wow, hektiska dagar

De tre senaste dagarna (mån-ons) har bestått av dans, gå hem, stupa i säng ;) Väldigt kul har det varit, men jobbigt är det, hehe, (man är väl lat...).

Men faktiskt så känner jag själv att jag har utvecklats en del dessa dagar, det brukar jag aldrig känna. Men inte i hip hop, som är det jag dansar, utan i jazz! Som ni kanske vet de flesta av er så är jag långt ifrån tjejig. Jag har därför väldigt svårt att vara mjuk och söt och dansa jazz. Det är absolut inget fel på jazz, det är bara inte min stil helt enkelt. Dom här dagarna har vi dansat mycket jazz.

I början kände jag mej jättetöntig eftersom jag var helt lost och ute ur mitt element liksom. Typ en fisk på torra land. Men idag gick det faktiskt ganska bra. Mitt när vi håller på att dansa en koreografi till Bruno Mars' Grenade, inser jag att jag är placerad längst fram i mitten. Av alla jazzare som var med, så står en hiphopare längst fram i mitten, hm. Men det gick bra, tyckte jag själv. Och det är faktiskt mycket roligare än jag trodde.

Jag lyckades plocka fram min inre flicka, i alla fall för en stund. Jag visste knappt att hon fanns.

Peace


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Sv: jag mår bra :D hur mår du ? :D Jag tänkte läsa en svensk översättning av koranen på denna sida:



http://tanzil.net/#trans/sv.bernstrom/86:1

2011-04-21 @ 12:36:10
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

Okidoki :) Jadu, bara slappat och försöker bli av med min förkylning..inte kul och bli sjuk precis på lovet :/ hur soligt har ni det hos er?

2011-04-21 @ 13:40:00
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0