Nytt år, ny blogg

Nyår, 31 december 2010. Det är inte varje dag det är nyårsafton mina damer och herrar! Har ni några nyårslöften? Mina lyder följande:

- Göra allt jag kan för att gå vidare i ett battle (från try-outs)

- Hålla denna bloggen vid liv, skriva ofta!

2010 har varit ett udda år, en del bra saker, och en del very bad saker. Det bästa jag har gjort i år, är nog att ha gått med i ViBE StreetStyle Crew. Jag har utvecklats mycket inom dansen och dessutom hittat många nya, likasinnade vänner :)

Imorrn har jag tänkt börja på den där 'grejen' som alla bloggare gör, där man ska skriva om massor av saker, hehe. Om ni icke fattar så får ni se imorrn ;)

Idag fyller min kusin år, Liza! Grattis grattis!


Jag och Liza på julafton :)
www.realsisterhood.blogg.se är hennes och hennes kompis blogg :P




Peace och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: liza :)

åhh tack så mycket ! :)<3

2011-01-03 @ 23:26:53
URL: http://realsisterhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0