These last few days...

Den här veckan har jag varit på kick-off med samhällsprogrammet. Det var..... okej, ganska kul. Igår till idag sov vi över på nåt ställe ett par minuter från Norrköping. Det var inte ett kul ställe.

 

Sgäer en del om min sinnesstämning just då. Men - det blev bättre, det blev till och med bra :) Det var nån sorts gammal militäranläggning. Våra lärare kallade stället sarkastiskt nog för Hotell Bråvalla Hilton, bara för att det var så sunkigt. Hahaha. Men det var faktsikt ganska trevligt ändå, och man lärde känna många nya människor vilket var trevligt! Dock var det väldigt skönt att komma tillbaka till skolan. Det kändes som att jag hade varit borta i flera veckor och långt ifrån all civilisation, även om så inte var fallet haha.

Nu ska jag njuta av helgen!

Vi höres

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0