OMG!

Igår hade jag 33 besökare :bigeyes: REKORD! Asså jag vet inte vad jag ska säga, är det fel på blogg.se eller är det sant?! TACK ISÅFALL! ♥


En liten halvsuddig bild får ni på mej. Mohahah.

På tal om inget så är jag pågång med en ny design till bloggen. (igen. men det kan inte hjälpas, jag älskar att hålla på med allt vad webbdesign heter....) Hur som helst om den inte failar kommer den väl upp här om ett tag. It's gonna be dope!

Jag funderar även på att byta bloggnamn. Inte för att jag har dissat MJ eller nåt, nej nej, NEVER. :bigeyes: Nej alltså, jag känner att det inte täcker alla områden jag bloggar om. Det här är ju inte en MJ-blogg egentligen, även om det slinker in lite vackra bilder då och då ;) Så jag kanske ska döpa den till nåt mer allmänt.

Är det nån som vet om det är fysiskt möjligt att byta bloggdomän?? Jag vet att det "går", men försvinner alla ens inlägg då? Anyone?

peace

Kommentarer
Postat av: emelie :)

Jag bytte bloggadress på min blogg. Inga inlägg försvann eller så. Om man söker på min gamla bloggadress kommer man fortfarande till samma blogg också, inget att oroa sig över alltså :D

2011-09-20 @ 18:56:44
URL: http://www.emelieeconstant.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0