Dålig hår- och hy dag

Det suger ju. När det inte hjälper hur mycket smink man lägger på, huden ser lika illa ut ändå! Och mitt hår som jag inte vet vad jag ska göra med, det fick stå rakt upp. :bigeyes: Jag saknar det lilla hår jag hade innan, nu är det alldeles för kort ju :( Men jag tröstar mig med tanken "det växer ut snart igen".

Jag upprepar det som ett mantra. Hoppas det går fortare då. Men sådan tur ska vi väl inte ha. Här kommer ett par bilder som får mig på bättre humör.






OMG :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes: :bigeyes:


Peace yall

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)



2011-08-16 @ 11:42:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0