God kväll

Hur har eran dag varit? Min har mest bestått av att spela x-box sedan jag kom hem ifrån skolan, haha vad nördigt det lät. Hur som helst så vann jag Alan Wake idag, inte kul. Vad ska jag nu spela!? :O Om ni undrar så blir jag väldigt fäst vid karaktärerna, så varje gång jag vinner ett spel så blir jag ledsen, haha. (Okej, jag har bara vunnit tre, men ändå)
Jag provade Assasin's Creed. Jävligt roligt ska jag säga. Try it for urself!

Dag 04 - Vad du har ätit idag
Haha, udda? Till frukost en macka, yoghurt, juice. Lunch, någon konstig korvgryta :S Kvällsmat, falukorv och potatismos. Varför skulle någon vilja läsa det här??!!


Sitter och gråter till denna videon för tillfället.
Givetvis tänks det mycket på en viss M. Jackson <3 Fan, vad jag saknar honom, även fast jag aldrig ens har träffat honom.... <3

Kommentarer
Postat av: josse:)

neeej, aso vilken sorglig låt!!:( aso ja har it lyssnat på texten ordentligt innan, men nu sitter ja o gråter som en galning!:(

2011-01-12 @ 17:28:13
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling så det vore superkul om du ville vara med :) Det är bara att anmäla dig i inlägget här under :D

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/fredag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-14 @ 21:18:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0