Oj, vad jag är gnällig

Idag har vi haft den hemskaste gympalektionen som någonsin funnits. Jag visste att den skulle komma, och idag kom den. Vi har sprungit. :bigeyes: Usch usch. Jag är så sjukt dålig på att springa, jag får panik och spykänslor när jag gör det. Dom säger ju jämt "att man mår ju så bra när man är klar..." DOM LJUGER! Det är inte sant! Jag mådde hemskt och hade andnöd när jag kom i mål. Det som tog mig genom sista varvet var Michael Jackson, obviously. Jag bara "okej nu gör jag detta för honom", annars hade jag fuckin ramlat ihop :bigeyes: FYFAN VAD JAG HATAR ATT SPRINGA.

Jag tänker ta igen detta när vi har dans på gympan om några veckor. DÅ JÄVLAR :D

Plus att jag ramlade i en backe och föll framstupa. Det måste sett hemskt roligt ut. (Ja Josse, det var exakt som när jag ramlade på en plan, asfalterad väg på Öland.) Jag tror liksom inte att jag snubblade på nåt, utan jag bara flög framåt hux flux. Skratta ni. Fast det gjorde jag också när jag låg där på marken helt jordig.
Det blir liksom mindre pinsamt då.

Nu ska jag duscha.

pEaCe


Haha den här bilden är så jädra härlig.

Kommentarer
Postat av: josse

hahahaha, men amanda, då!xd<3 du måste lära dej att allifall kunna gå på en PLAN yta, lilla du!xd<3

2011-09-16 @ 19:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0