Sverigedemokraterna

Hur fasen tänker dom? Jag blir så jävla lack.

Dom vill minska invandringen med 90 %, och de säger att muslimerna är ett hot mot Sverige, men de är inte rasister? JOOOHOOOO DET ÄR DOM VISST DET! Inte alla kanske, men iallafall Jimmie Åkesson. Muslimerna är inget hot, de är väl som vilka andra som helst!

De säger att de vill "värna om svensk kultur", och därför vill de inte ha in några invandrare. Men Mc'donalds, det är helt okej. Om några amerikaner startar en restaurang med amerikansk mat, så är alla sverigedemokrater lugna. Men om några muslimer skulle starta en restaurang med deras mat, då skulle det bli ett jävla liv. Jag blir så trött på folk som trycker ner andra, såna som inte anser att alla borde ha lika rättigheter. ALLA ÄR JU LIKA VÄRDA FÖR FAN. De som inte anser att alla har lika värde oavsett religion, kön, nationalitet, hudfärg, sexuell läggning, handikapp osv kan ju DRA DIT PEPPARN VÄXER!

Och vafan är svensk kultur då? Kåldolmar och köttbullar. Hela samhället är ju redan influerat av omvärlden! Och det är ju inte något negativt, tvärtom, det är ju bra. Tänk vad enformigt det skulle vara annars.

Peace


Kommentarer
Postat av: jacksonfreak

Jag håller med i allt du säger!

Förresten är det jävligt konstigt att det finns invandrare i sverigedemokraterna!

De är emot invandrare, men det själva !:S :/

2011-05-04 @ 20:01:53
URL: http://www.emelieeconstant.bloggplatsen.se
Postat av: josse

jag håller med dig!(Y)

2011-05-04 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0