Jag är duktig

Jag slutförde precis min hemkunskapsuppgift, typ en halvtimme innan jag ska till skolan. Hm, behöver väl knappast sägas vad, eller vem, som avledde min uppmärksamhet från arbetet... Jo ni gissade rätt, jag kollade på Making Michael Jackson's Thriller och kollade i en ny bok om Michael som jag köpte igår... ♥ :bigeyes: :bigeyes: Hehe, jag glömde helt bort hk-skiten ;) Men jag hann ju båda! :thumbup:

För att uppdatera er lite extra vill jag bara säga att igår såg jag en asstor spindel som sprang över mitt rum. Jag flydde genast. Men pappa hittade den inte på golvet sen! Hoppas katten åt upp den. Jag sov på soffan.


Asså, wow, bara wow ♥

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)

2011-05-04 @ 14:00:51
Postat av: Anonym

Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?



Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:

http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html



Lycka till!

Kram Bea :)

2011-05-04 @ 14:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0