PANIK!

Oj, var ska jag börja. Fast det är ju kul samtidigt kan jag ju börja med.

Jag har blivit uttagen till ett ViBE-gig (jag är medlem i ViBE Crew för den som inte visste) genom en audtion! :D Askul!! :D :D :D

MEN, nu ska jag göra en koreografi själv och framföra den själv på festen vi ska dansa på! :O Låter mer kul och mindre panik, om inte stilen hade varit locking! Verkligen en jättecool stil, men jag kan inte dansa den! Eller jo, jag kan lite, men inte tillräckligt för att göra ett bra solo! Och festen vi ska dansa på är om en och en halv vecka! :O Jag kommer träna dag och natt...

MEN, (sorry tony irving) jag har precis fått asont i ryggen. :( Jag hade det för ett par månader sedan, men det försvann nästan helt. Nu kom det tillbaka efter träningen! Jag känner mej som en gammal gubbe, och då är det ännu svårare att dansa locking!

OBS. Jag klagar icke (fast det låter så) eller jo, på mitt ryggont klagar jag. Men det ska bli så kul att va med o dansa, och jag uppskattar verkligen att de vill ha med mej i "showen", så på nåt sätt ska jag klara lockingen! :D Plus att jag kan ju ta en Michael-låt och dansa till, han har ju funk-musik :D 


Nog för att Michael Jackson är magisk, men....? :bigeyes:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0