Jag hade ett uppehåll

Hehehe.

Men nu satsar jag på att börja igen.. Förlåt, förlåt! Problemet har varit att jag inte haft något intressant att skriva om, och så har jag inte haft tid. Jag tycker inte om att skriva om vad jag gör på dagarna, jag tycker att det är ganska ointressant att läsa, så jag ska försöka komma bättre saker att skriva :)

Men idag (hahah) har jag stått modell för en kusin som fotar (hon går medialinjen på gymnasiet). Faktiskt så vart det några bra bilder, trodde jag aldrig! :thumbup: Så nu ska hon redigera bilderna, och sedan kommer antagligen några av hennes bilder på mej komma upp här. Trevlans hörreni.


Där där är min man... ;)<3

Oj va sent det blev...

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0