DANSDANSDANS

Idag har dagen mestadels bestått av dans *gillapåfacebook* :D Nu har vi alla koreografier i stort sett klara, och mitt lockingsolo blir av :D Jag är inte längre scared to death för att göra solot, tvärtom är jag astaggad nu!


En bild från när vi tränade locking :) Jag (i röda byxor), Jocke, Jenni och Louise, go go go! :D
OBS! Bilden är inte tagen av mej (obviously, eftersom jag är på den) 
Den är tagen av Josefine (mama ViBE), tack för lånet av bilden! :)


Just det, kollade ni på melodifestivalen eller?? Vann rätt låt? Jag hejade på Danny, Saade, och the Moniker, så helt okej resultat tycker jag, de kom ju etta-tvåa-trea, då får man ju inte klaga ;)

Peace


Kommentarer
Postat av: JacksonFreak

Lägg ut när du dansar (video)

Vill så gärna see ;D

2011-03-13 @ 19:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0