Asså jag är ledsen...

... för den dåliga uppdateringen. Det skriver alla bloggare, och det låter jävligt fjantigt, men så är det iallafall. Jag har så fullt upp jämt känns det som, jag hinner inte med livet. :bigeyes:

Jag vill ha en tidsmaskin som dom har i Harry Potter. Hermione har ett halsband som gör att hon kan vrida tillbaka tiden (det är därför hon kan gå på alla lektioner och vara så smart, jag kan min Harry Potter) Det låter ju perfekt. :D 

Fast helst skulle jag bara vilja kunna stanna tiden. När klockan är halv sju på morgonen skulle jag vilja kunna frysa tiden och sova ett par timmar till. Och när jag sedan vaknar så kunde jag starta tiden igen, och så är man utvilad utan att någon tid har gått. ;) Och på kvällen klockan 10, då skulle jag vilja frysa tiden ett par timmar, så att jag hinner göra färdigt den där läxan, skriva på bloggen och sånt där man inte hinner på dagarna.

Det vore perfekt. :thumbup:


Mini-favorit i repris ♥

Peace out y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0