OJ OJ OJ

Jag har verkligen varit sjuk. Två infektioner, tre läkar-besök på en vecka. Senast halsfluss, som börjar lätta lite som tur är. Och inte vilken vecka som helst. Veckan med STREET STAR!
 
JAG HAR MISSAT STREET STAR! ;(

Jag var så taggad. Sen blev jag jättesjuk. Den största hip hop tävlingen på hela året, missar jag. Kevin (SpazM) i "mitt" crew ViBE vann poppingfinalen tillsammans med Baby Bang! :D Som tur var kunde jag följa finalerna hemma från sängen/soffan. SVT play streamade live därifrån (Thank Jesus). Jag jublade som en galning hemma i soffan: "KEVIN VANN, KEVIN VANN!!! :D" Han är verkligen fantastisk!! 

Hehe, jag tror att det är Gud som gör livet surt för mig. Jag får inte bara de konstigaste och jobbigaste sjukdomarna jag har haft i mitt liv, utan jag missar streetstar också. Det är bara inte rättvist! Men jag tänker inte bli kristen för det, om det är det han vill. (Men jag respekterar de troende såklart)



Sitter här med bror och pluggar / surfar. :P
 
FlUmBiLd

Peace

Kommentarer
Postat av: Sonia

haha, vad gulligt av Rasmus att peka finger xd höhöhö <3



ps, bild nr 2 blev ju söt :D <3

2011-02-01 @ 14:29:51
URL: http://soniajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0