Good evening ladies an' gentlemen

Vilken härlig dag jag har haft! Vid 2 kom jag in till stan och dansade med ViBE, efter ett par timmar käkade vi och sedan blev det dansfilm, step up 3, sjukt bra! :) Heldag med crewet alltså, lovely :)<3

Ja, det har vart dålig uppdatering idag, men jag hoppas ni inte sörjt alltför mycket, haha jag bara skoja.

Nu sitter jag framför datorn och tittar på livestreamen ifrån USA. Det filmas utanför domstolen, conrad murray är därinne nu, ha! För alla som inte vet så var det han som gav MJ överdosen som gjorde att han dog :'-( Jag tänker sitta här o titta tills han kommer ut, förhoppningsvis i handbojor, om det så tar hela natten! Om han blir frikänd vet jag inte vad jag gör, vi fans måste protestera på nåt sätt, fast det kanske inte är någon idé :-/

Jag tycker så synd om Michaels mamma, och om hans barn :'-(


L.O.V.E <3


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0