God förmiddag medlemmar av kungariket (eller icke medlemmar oxå)

Nu ska jag snart till frisören, ska permanenta om håret, det har blivit så lång utväxt nu. Sonia följer med mej, sen får vi se vad vi hittar på. Jag är lite nervös eftersom när jag kommer ut därifrån kommer jag att se ut som en pudel, tills jag vänjer mig och kan styla det själv. Och det blir ju inte bättre av att man ska gå genom hela stan sen, och ta bussen hem :P Men, vem vet, det kanske blir snyggt? :D Ajja, jag kommer att bli nöjd sen ;)


Bara för att man ska till frissan och göra om frisyren, så blev den bra för en gångs skull...
*host* i-landsproblem *host* Livet är hårt.

Peace

Kommentarer
Postat av: Sonia

det ska bli kul :D det blir säkert fint! <3

2011-01-03 @ 12:51:36
URL: http://soniajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0