Dag 01 - Presentera dig själv

Okej, de flesta som läser den här bloggen vet väl ganska mycket om mig. Men om jag har en läsare som jag inte känner så ska jag presentera mig.

Jag heter Amanda och är 15 år. Jag bor strax utanför Norrköping och går i nian. Mitt liv består rätt och slätt av dans och en stor beundran till Michael Jackson :) Jag dansar hip-hop, mest new-style med inlag av MJ, och lite popping. Såklart träffar jag vänner och pluggar en del också. Jag älskar musik otroligt mycket, allvarligt så vet jag inte hur jag skulle kunna vara lycklig utan den. Musik kan få mig på vilket humör som helst, ledsen eller glad eller gangsterhumör till exempel. Den kompletterar mitt liv, och utan den så skulle jag vara jädrigt deprimerad. Andra sångare jag gillar är:

- R. Kelly

- Ne-Yo

- Eminem

- Usher

- Chris Brown

- Darin

I skolan gillar jag samhällskunskap mest, jag har väldigt starka åsikter om det mesta, någon som vill utmana mig på en debatt?? När jag blir stor har jag tänkt att bli politiker, åklagare, profilerare (jobba med polisen) eller något liknande där jag kan göra världen lite bättre på något sätt. 

Jag är en extremt morgontrött människa och jag går gärna och lägger mig sent. Jag gillar att spela x-box, jag har spelat GTA, men nu håller jag på med Alan Wake, me love :)

Peace    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0