YEAH!!!! :D


Plan-mappen :D

Jag: Mamma, har nån tagit in posten idag??
Mamma: Nej.
*Jag springer ut i pappas jacka svept om mig till brevlådan, tänker och hoppas innerligt på ett Plan-brev addresserat till mig*
Jag: Amanda, det kommer inte att ligga nåt brev därinne! Det kommer nog under nästa vecka.
Jag 5 sekunder senare: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! YYYYEEEESSSS!
*hoppar omkring och skriker som en galning mitt på vägen framför brevlådan*

Kommer ni ihåg att jag sa att att jag blivit fadder i Plan för en vecka sedan?? Idag fick jag välkomstbrevet!! :D :D Jag är nu fadder till en liten pojke på andra sidan världen :') Jag har nu börjat knåpa ihop ett första brev till honom :D

Song of the day:

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0