WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH A MA GAAD!



MAMMA MIA SÄGER JAG BARA

Min kära pappa hade beställt de här åt mej <3 Asså shiiiiit!

Två signerade kort och ett iPhonefodral, mamma mia. Man ser dock tydligt att det understa kortets signatur är fejk, men det översta kortets ser riktig ut! Tänk om den är det!?!?!?! :bigeyes: :bigeyes:

Då avlider jag, for real. Om han har skrivit på kortet med sin hand... ae bara WOW. Jag vet inte vad jag ska skriva. HEBDFNXVNHM;TD;XHF gndhefbfb sr. Men dom är precious till mej ändå, även om båda är fejk liksom, det är ju MICHAEL JACKSON-kort vi snackar om.

De får antagligen bo på väggen vid min säng :blush:

Peace

Kommentarer
Postat av: JF ;)

HUR I HELA FRIDEN FICK HAN TAG PÅ DE? tänk om de är riktiga!AAAAAHH! :)

2011-02-23 @ 21:12:30
Postat av: amanda

SV: Tradera ;) Ja vet, tänk om!! :D WOW asså <33



Vem är du btw?? :)

Postat av: (JF)

Jag är JacksonFreak såklart, din trogna bloggföljare, hahaha! :D

Postat av: Milia

HAHA, vad kul!

Jag tror inte någon hade sålt dem på tradera om de visste att det var äkta... Men man får hoppas hahha, men känn på signaturen, om man känner att det är olikt från de andra ställerna så är det äkta, om inte så är det inte det...



Ha det så bra!

Kram Milia

2011-03-02 @ 22:55:44
URL: http://chloeschuterman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0