Some gangsta shit

Nu har jag bestämt såhär. Jag ska börja träna mer tung hiphop! :D Jag tränar för mycket Michael Jackson, och jag måste nog börja hitta min egen stil tror jag, istället för att härma hans.

Men jag kommer förstås fortfarande dansa till MJ-låtar, det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna sluta med det! :D Men när det spelas hiphop, då är det hiphop som gäller, hör du det nu Amanda?!


Det är fästet på hänglena som sticker ut under linnet om ni undrar haha xd

 
By the way, såg ni MJ's This Is It som gick på teven ikväll?? Jag satt och sjöng och smådansade och sa alla repliker och blev hysterisk framför teven, fast jag sett filmen tusen gånger. :blush: Mamma och  pappa var väl inte alltför glada över att se på den, men jag sa att man behöver en dos av L.O.V.E i livet, så dom kollade också :D 

 
L.O.V.E ♥


Peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0