PLAN - be a part of it

Jag berättade för er för ett tag sen att jag ville skänka pengar genom fadderskap, men jag hade inte riktigt bestämt sätt.

Nu har jag blivit barnfadder i Plan :D Det innebär att jag kommer att tilldelas ett fadderbarn någonstans i världen och skänka barnets by 200 kr varje månad. Jag kommer också att kommunicera med mitt fadderbarn med brev, teckningar och foton :) Mina föräldrar ville inte att jag skulle ge 200 kr i månaden, då jag bara skulle ha 300 kr kvar sen... (och de pengarna ska räcka till ganska mycket) Så de ökade på månadspengen med 100 spänn, när de såg att jag verkligen ville det här, tack! :D Hihi, jag är jätteglad, och jag längtar tills det första brevet kommer om typ två veckor!



Jag uppmanar alla att gå in och titta på www.plansverige.org eller www.actionaid.se. Tillsammans kan vi Heal the World

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0