Keep on dancin

Nu har jag dansat första hiphop klassen av tio. Det var askul! Jag kom dit och tänkte typ: shit va trött jag är, ja kommer inte att orka dansa i 1,5 timme! Men, icke mina damer och herrar. Jag blev piggare ju mer jag dansade, och jag insåg hur mycket jag saknat klasserna under jullovet. Jag har saknat att ta koreografi. Jag har saknat att först få se den och tänka "det där är ju omöjligt" och en halvtimme senare sätta den. Det är en av de underbaraste känslorna som finns... <3


Haha, jag bjuder på en gangsta-bild från idag ;) :cool:

Peace och sov gott

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Kul att du är med i Veckans blogg



Lycka till!

2011-02-09 @ 08:54:42
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0