Jag är ledsen gott folk

men idag kan jag inte få ihop ett bra och positivt inlägg. Jag har har suttit och tänkt hela kvällen. Men det går inte. Inte alls.

Vet inte varför det blir såhär, men oftare och oftare nu har jag börjat bli nere, särskilt på kvällarna när man är ensam. Och ikväll känner jag mej verkligen totalt värdelös.

Ingenting går bra för mig just nu, jag är liksom inte bra på någonting. Känns som att jag vill kunna göra en massa saker, men sedan blir det aldrig som jag har tänkt mej, jag saknar drivet.

Och, om ni som känner mej nu av en händelse skulle tycka att jag visst är bra på en massa saker, skulle jag vilja fråga er: vilka då? För jag ser inga. Och jag tror inte att ni kan hitta särskilt många ni heller. Jo, jag har mina stunder när jag är bra på att skriva. Det var typ det. Kul.

Verkligen awesome.

p e a c e

Kommentarer
Postat av: Sofia

Amanda, usch det gör nästan ont i mig när du skriver att du är nere. Jag vill inte att du ska känna så, verkligen inte min fina vän. Nu ska jag berätta en sak för dig, och det är att du är sjukt bra på väldigt många saker. Du är grym på att dansa, och nu menar jag verkligen grym, och du är hur duktig som helst på att skriva fina texter. Jag vet inte hur många gånger på svenska och engelska lektionerna jag kollat på dina texter och önskat att det var av mig dom var skrivna. Jag skulle kunna sitta här och rabbla upp miljontals saker du är bra på, men det skulle bli en alldeles för lång text. Du är en helt grym människa, du måste inse det mandiis. Det har varit flera gånger jag önskat att jag varit som du, för du är verkligen dig själv. Du har din egen stil, och det är döööcoolt. Nu kanske inte jag skulle skrivit allt det här som en bloggkommentar, men jaja. OCH nästa gång du känner dig nere så kommer du upp till mig så ser vi på någon film o har det mys,för det värsta man kan göra då är att sitta själv. Tack för mig, du äger! Love you! puuuusss ♥

2011-08-19 @ 23:41:13
URL: http://sofiafollin.blogg.se/
Postat av: josse

Du e visst bra på massa saker!! Till exempel tröstar du när ingen annan kan de, du lyssnar när ingen annan hör, o du förstår som ingen annan kan! Jamenar jag kan inte prata me nån annan om dom saker ja kan snacka me dej om, ingen annan e så bra på att förstå mej som du, ingen blir så hysterisk o glad över samma saker som jag, o ingen, INGEN annan än du förstår mej utan att jag behöver säga nånting alls, och ingen annan har någonsin varit så bra på att lyssna som du!! Ingen kan någonsin bli en så underbar o fin vän som du!<3 E de tillräckligt me saker? Annars kan jag fortsätta ett tag till om du vill! ;-)

2011-08-20 @ 15:30:03
Postat av: Sonia

call me om du vill prata! :)Du får inte va ledsen, då blir ju jag ledsen :( älskar dig tjejen ♥

2011-08-20 @ 15:32:26
URL: http://soniajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0