En ny grej

 Här ska jag summera dagen i något bra som har hänt, och något dåligt. Kan bli intressant, kan bli skittråkigt, men det märks ju.



Jag har lyckats skriva av en länk jag fick ifrån skolan som var skitlång och jätte krånglig, typ: http://jshdlgkjefhlgkifutnvgjrlkgnfktvwmevfghfdkljbnfbggf879247583nbvkj7d3.se

Nåja, nästan iallafall. Nu vet jag hur mitt schema ser ut, det var ju bra. Jag börjar klockan 10:45 imorgon *jihaaaa* :D


Mit hår vägrar att stå rakt upp, det envisas med att vara lite smålockigt och hänga på en sida. Jaja, det är väl bara att surrender *vaddå i-landsproblem?* :bigeyes:

Peace


Kommentarer
Postat av: josse

Gnäll it på håret!! De e ju asgrymt, för tusan! Elr, hrm, för faan, mena ja! Elr helvete, elr nåt!xd hursomhelst, helcoolt, vare sej de står hit elr dit, rakt upp, elr inte alls, de e snyggt alla dar!:p<3

2011-08-21 @ 21:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0